Kitai

Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

17 dagar.

Av Maya - 17 februari 2014 22:39

Jag försöker verkligen så gott det går men blir galen!!! Kan inte greppa att det är 17 dagar kvar tills jag får träffa min bebe.. Och värst av allt är att jag åker på kvällen vilket betyder att jag är i Stockholm runt tolv. Inte ens kul någonstans.
Så mycket som mänskligheten uppfunnit och ingen kan uppfina en tidsmaskin, hallå?! Fan vad grymt det hade varit. Bara att ställa sig i ett skåp av stål med massa knappar i, säga sin destination och vipst så är man där! Av förutsättningarna att den andra personen har ett likadant stålskåp då.. Man skulle kunna köpa skåpen på tex Elgiganten, eller Media Markt för fem tusen, ja något i den stilen. Var tioende mil skulle kosta runt 20 kr. Vilket skulle betyda att det skulle kosta mig ca 200kr att åka tur och retur till huvudstaden. Men bästa av allt är väl ändå att det bara skulle ta någon sekund sådär, plus minus någon minut om det är många som reser samtidigt, hehe. Fan ska nog dedikera mitt liv till att uppfinna ett sådant skåp, det hade varit den största uppfinningen genom tiderna, typ.

Nog pratat om tidsmaskiner som ännu inte finns. Jag kom nyss hem. Åkte hem till Roseel efter tandläkaren för att hämta min laddare jag glömt. Hos tandläkaren gick det bara bra, såklart, har ju dom finaste tänderna, host.
Hon gjorde egentligen inte så mycket. Påpekade på att jag skulle ta ut min piercing, och det kommer inte hända. Eller kanske jag borde. Har haft den i snart 7 år.. Och för att vara ärlig är det ganska barnsligt. Hej, jag är 21 år gamal med tungpiercing. Men jag vet någon som skulle bli besviken, hehe. Och förresten känner jag mig naken utan den, känns som något saknas, den är liksom ett med mig nu.
Hos Roseel blev jag bjuden på tacos, alltid gott! Och speciellt nu eftersom jag aldrig blir mätt fan. Kommer hem från gymmet och maxar mat, efter 30 minuter är jag lika hungrig igen.. Det är bara jobbigt och dyrt. Kan inte bestäma mig om jag ska minska på maten eller inte. Eller om jag ska byta föda mot mer enkel mat. Mindre kalorier och mer protein. Men samtidigt är det gott med pasta och ris. Hm, jag får se. Har ju stora problem med att bestämma mig för saker. Ena dagen vill jag det och nästa vill jag något annat.. Så typiskt mig.

Nu ska jag käka chips, hehe och kolla på en film som heter "About time" har faktiskt ingen aning vad den handlar om, men det är nån sorts kärleksfilm. Måste ju i alla fall få kolla på andra som myser och pussas när jag inte kan, buhu..

 

You be me, me be you

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maya - 11 januari 2016 21:00


2016-01-11 Ett nytt år igen. Denna gången är det dock bara ett nytt år. Inga förhoppningar och inga måsten. Förra året var det för mycket måsten och för höga förhoppningar och det resulterade i det mest konstiga året i mitt liv. Hela året var som et...

Av Maya - 27 maj 2015 20:44

Maj månad välkomnar oss med några extra grader, lite flera soltimmar och en jävla massa känslor. Jag hade klarat mig utan maj månad. Som vanligt är det rätt tomt när jag loggar in för att kunna skriva av mig. Det som innan var ofta har ändrats till...

Av Maya - 3 april 2015 00:46

Det är exakt som det brukar vara. Precis som det brukar vara. Du har mitt hjärta i din hand och gång på gång spottar du på det utan att märka det. Du inser inte hur mycket dina ord sårar mig. Hur mitt hjärta faller ner i magen och bildar en sto...

Av Maya - 17 januari 2015 10:33

Precis som jag sa drömde jag. Och det var inte bara en dröm utan två, helt olika drömmar. Jag ska så gott det går försöka berätta dem, så mycket jag minns.Dröm ett Drömmen börjar med att jag är påväg till jobbet, jag sitter på en buss och Fabbe är ...

Av Maya - 17 januari 2015 00:26

Tvåtusenfjorton har passerat och vi välkomnar tvåtusenfemton. De året då alla ska lyckas, då alla ska växa och det året som är deras! Precis som åren innan inte varit deras, precis som de inte sa samma sak i början på förra året.Jag vet inte om det...

Presentation


Maya 20 år, Göteborg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards